busy-krk.pl - rozkłady jazdy online

📅 piątek 29 marca, 15:11

Lux Express - satysfakcja gwarantowana albo zwrot gotówki

Lux Express - akcja zadowoleni klienci

Lux Express niedawno wystartował z bardzo ciekawą inicjatywą, której próżno szukać u innych przewoźników w naszym kraju. Zapewne wielu z wam zdarzyła się sytuacja, że podczas podróży autobusem lub busem mieliście po prostu ochotę opuścić pojazd lub żądać zwrotu za bilet ze względu na warunki i komfort przejazdu.

Z pewnością w przypadku Lux Express komfort przejazdu mamy praktycznie zagwarantowany, mimo to przewoźnik zorganizował akcję, dzięki której możemy otrzymać zwrot pieniędzy za bilet gdyby jednak tak nie było.

Jak wygląda cała procedura?

Otóż, akcja trwa od 1 czerwca do 21 września 2015 roku. Na zgłoszenia mamy czas do 7 dni od odbytej podróży a więc ostatnie zgłoszenia możemy przesłać najpóźniej 7 września, ponieważ akcja dotyczy podróży wykonywanych między 1 czerwca a 31 sierpnia br.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy musimy wypełnić formularz dostępny pod adresem http://www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient i podać konkretny argument, który to spowodował, że podróż z Lux Expressem byłą niesatysfakcjonująca. Zwrot pieniędzy otrzymamy w ciągu 14 dni od otrzymania formularza przez Lux Express.
Zalecamy przeczytanie pełnej treści regulaminu dostępnego na http://www.luxexpress.eu/pl/node/4773

Według nas taka akcja zasługuje na pochwałę i poniekąd świadczy o wysokiej jakości usług oferowanych przez Lux Express. Nikt kto miałby wątpliwości w jakość tego co oferuje nie proponowałby zwrotu pieniędzy za swoje usługi:)

Na koniec mamy pytanie, co sądzicie o takich akcjach?

źródło grafik: luxexpress.eu

Udostępnij na FacebookuUdostepnij na Twitterze

💬 Pytania i odpowiedzi (0)

Dodaj nowe pytanie lub odpowiedź